هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

درمان طاسی ارثی

درمان طاسی ارثی با روش های جدیدی امکان پذیر است. افراد زیادی با مشکل طاسی مواجه بوده و به دنبال درمان آن هستند.

با طاسی سر چه کنیم ؟

طاسی ژنتیکی یعنی موهای منظم و یکدست شما در اثر گذشت زمان به موهای نامنظم و پراکنده تبدیل شده تا به مرور کچلی ایجاد شود. این مشکل ، زن و مرد نشناخته و همه را درگیر خود می کند.

افراد زیادی از این مشکل رنج برده و به دنبال یافتن راهی برای درمان این معضل می باشند. درمان طاسی با درمان ریزش مو ، کمی متفاوت بوده و هر روش درمانی را نمی توان برای درمان طاسی به کار برد. برخی از افراد به دلیل مشکلات و محدودیت هایی که دارند ، مجبور بوده تا آخر عمر با این مشکل کنار بیایند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش SUT با کارشناسان ما در ارتباط باشید

علائم طاسی ژنتیکی چیست ؟

قبل از درمان طاسی ارثی باید با نشانه های طاسی سر آشنا باشیم. نشانه های طاسی کاملاً بارز بوده و به صورت ریزش مو ، نازک شدن تارهای مو ، تنک شدن موهای سر ، از دست رفتن حجم زیادی از مو و نمایان شدن پوست سر و … می باشد. البته طاسی سکه ای به لحاظ وسعت به طاسی ارثی شباهت بسیار زیادی دارد.

طاسی در زنان و مردان به شکل متفاوتی نمایان می شود. آقایان در ابتدای طاسی با ریزش جزئی در خط موی پیشانی خود مواجه می شوند. همچنین سایر تارهای موی آنها نازک می شود. طاسی در خانم ها از به هم ریختگی موهای جلوی سر آغاز می شود. به هم ریختگی موها تا اواسط سر پیش رفته و تمامی قسمت ها را درگیر می کند. معمولاً در خانم ها ، خط موی پیشانی تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

درمان طاسی ارثی

آسان ترین روش درمان طاسی ارثی

کاشت مو می تواند آرزوی داشتن موهایی زیبا و متراکم را برای شما به محقق کند. دیگر طاسی ، مشکل لاینحلی نبوده و به خوبی قابل درمان است. بهترین روش رفع مشکل طاسی ، روش هایی است که ماندگار بوده و نیازی به تکرار آنها به صورت دوره ای نمی باشد.

کاشت مو ، یکی از ماندگارترین روش های درمان کم مویی است که به شیوه های مختلفی مانند کاشت مو به روش FUE ، روش FIE ، روش SUT ، روش ترکیبی و … انجام می شود. انتخاب روش کاشت مو به نظر پزشک و شرایط شما بستگی دارد. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی می باشند. اما هر یک از آنها می تواند مشکل طاسی را به طور کامل برطرف کند.

روش های دارویی برای درمان طاسی ارثی وجود داشته که کمتر نتیجه بخش بوده اند. اما کاشت مو می تواند مشکل طاسی شما را به طور قطعی درمان کند. از داروهای مؤثر برای رفع مشکل طاسی سر می توان به فیناستراید و ماینوکسیدیل اشاره نمود که داروهای خوبی هستند.

مشکلی که متأسفانه درباره استفاده از داروهای درمان طاسی وجود دارد ، این است که با قطع مصرف داروها در اغلب اوقات مشکل ریزش مو مجدداً پدیدار می شود و فرد را مأیوس می کند. لذا ما توصیه می کنیم که افرادی که با مشکل طاسی گسترده مواجه هستند ، روش درمانی کاشت مو را انتخاب کنند.

انتخاب روش هایی که نتایج ماندگار و همیشگی نداشتند ، تنها اتلاف وقت و سرمایه شما می باشد و مشکل شما را تنها در مقطع زمانی خاصی حل می کند. بنابراین اگر به وقت و سرمایه خود اهمیت می دهید ، روش های موقتی را برای درمان این مشکل انتخاب نکنید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش میکروگرافت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

بهترین کلینیک برای درمان طاسی ارثی

کلینیک سی آی پی ( CIP ) برخوردار از متخصصان با دانش و مجربی است که قادر هستند مشکل طاسی سر را به صورت تضمینی رفع کنند. ما نگرانی شما درباره انتخاب یک کلینیک معتبر و اعتماد به کادر درمانی آن را کاملاً درک می کنیم. اما به راستی معتبرترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست ؟

کاشت مو از عمل هایی بوده که به زیبایی فرد مرتبط می شود. لذا اهمیت زیادی برای افراد داشته و درباره انجام آن وسواس و حساسیت های زیادی خرج می شود. کلینیک سی آی پی از بهترین دستگاه ها برای پیوند مو در سر شما استفاده نموده و تمامی اصول و استانداردهای این کار را درنظر می گیرد. استفاده از بهترین تجهیزات کاشت مو ، برترین متخصصان کاشت مو و تبعیت از جدیدترین تکنیک های کاشت مو و … موجب جلب اعتماد شما به کلینیک سی آی پی می شود.

رفع مشکل طاسی ژنتیکی با لیزرتراپی

یکی دیگر از روش های درمان طاسی ارثی ، لیزرتراپی است. لیزرتراپی می تواند مشکل طاسی شما را تا حدودی رفع کند. حسن لیزرتراپی این است که زمان بسیار کمی می برد و در عرض نیم ساعت انجام می شود.

لیزرتراپی موجب تحریک مو شده و در رشد سریع موها اثرگذار است. لیزرتراپی فاقد هیچگونه عارضه ای است. بنابراین ، در مواردی می توان برای معالجه طاسی بر روی این روش حساب نمود.

درمان طاسی ارثی

سؤالات شما در زمینه رفع مشکل طاسی ژنتیکی

آیا می توانم برای رفع مشکل طاسی ، مزوتراپی کنم ؟ مزوتراپی به صورت تزریق مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی به پوست سر است. مزوتراپی در درمان ریزش مو و کم مویی مؤثر است. اما در رفع کامل مشکل طاسی سر ، اثرگذار نیست. مزوتراپی ، عارضه ی خاصی ندارد ، ولی نتیجه ی آنچنان چشمگیری برای درمان طاسی ارثی ندارد.

چگونه تشخیص دهم مشکل طاسی من ژنتیکی است ؟ قطعاً پزشک با معاینه فرد و گرفتن شرح حالی از او می تواند تا حدودی ژنتیکی بودن طاسی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان از پیش بینی خود ، به تجویز آزمایشاتی اقدام نموده که وضعیت هورمون ها ، آنزیم های خونی و … مشخص می گردد. پس از بررسی جواب آزمایشات می توان اقدامات لازم برای درمان را انجام داد.

آیا نتایج حاصل از کاشت مو راضی کننده است ؟ اغلب افرادی که کاشت موی خود را در یک کلینیک کاشت موی معتبر انجام داده اند ، از نتیجه ی عمل رضایت داشته اند. البته این مسئله را درنظر داشته باشید که شما پس از گذشت چندین ماه می توانید نتیجه ی حاصل از عمل کاشت مو را مشاهده کنید. کاشت مو ، بهترین راه حل برای درمان طاسی ارثی می باشد.

مقالات پیشنهادی

کاشت مو به روش sut bht

انتخاب خط رویش مو در کاشت مو

کاشت موی تضمینی در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP