هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. زیرا در کسب نتیجه ی موردنظر اثرگذار می باشند.

انتخاب روش SUT برای کاشت مو

انتخاب روش های کاشت مو بر اساس فاکتورهای مختلفی انجام می شود. زیرا تفاوت هایی میان هر یک از روش ها وجود دارد که هر کدام را برای شرایط خاصی مناسب کرده است. به طور مثال روش SUT مناسب افرادی است که کاملاً طاس بوده و هیچ مویی ندارند.

در روش اس یو تی می توان فولیکول های موهای نواحی گوناگون بدن را با بانک مویی قدرتمند برداشت نمود. حسن این روش این است که برداشت موها توسط فناوری جدید صورت گرفته و هچگونه آثاری از زخم و بخیه بر جای نخواهد ماند.

در روش اس یو تی می توان تراکم سه برابری در مقایسه با روش های دیگر را تجربه نمود. در نتیجه زیبایی و پرپشتی موها را می توان مشاهده نمود. در صورتی که کاشت مو به روش SUT و مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT به خوبی انجام شود ، شاهد یک چهره متفاوت و جدید خواهیم بود.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT

درنظر گرفتن عامل سن در کاشت موی اس یو تی

توجه داشته باشید که سن ، عامل بسیار مهمی است و باید آن را از دو نظر بررسی نمود. مورد اول ، علت تاسی و مورد دوم ، جنسیت است. خانم ها و اشخاصی که در اثر سانحه با مشکل تاسی مواجه شدند ، نباید سن را برای کاشت مو به عنوان ملاک برای آنها درنظر گرفت.

عامل سن برای آقایانی لحاظ می شود که دچار مشکل ریزش موی ژنتیکی می باشند. در این حالت ، سن بالای 25 سال را زمان مناسب برای کاشت مو می دانند.  در ادامه به برخی از مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT می پردازیم.

آیا از مزایای کاشت موی SUT باخبر هستید ؟

در این روش خبری از درد و خونریزی نیست و اثری از زخم بر جای نمی ماند.

روش SUT از تراکم سه برابری نسبت به سایر روش های معمول ، برخوردار است.

به فولیکول های مو هیچ آسیبی وارد نمی شود.

خط رویش و موهای کاشته شده کاملاً طبیعی جلوه می کند.

برداشت فولیکول ها و کاشت آنها در حداقل تعداد جلسات و سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

برای مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT باید چه کرد ؟

یکی از سؤالاتی که برای متقاضیان کاشت مو پیش می آید این است که آیا کاشت مو به روش اس یو تی نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد ؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت درست است که این روش بدون نیاز به بخیه و جراحی است ، اما باز هم نیازمند یک سری مراقبت های خاصی است. البته نگران نباشید. مراقبت های بعد از کاشت به روش اس یو تی بسیار ساده و بی دردسر است.

شما پس از کاشت به روش اس یو تی می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و از گذراندن دوره نقاهت و استراحت مطلق ، بی نیاز هستید. این مسئله برای بسیاری از اشخاص از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا زمان و حوصله کافی برای گذراندن دوران نقاهت و استراحت مطلق را ندارند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مزوتراپی بعد از کاشت مو با کارشناسان ما در ارتباط باشید

اصلی ترین موارد در مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT

  • توجه داشته باشید که انجام فعالیت های سنگین برای شما به مدت سه هفته ممنوع می باشد. علت این است که فعالیت های سنگین سبب وارد شدن صدمه به فولیکول ها و عرق کردن بیش از حد می شود که فولیکول های کاشته شده را از بین می برد. لذا در این مدت تنها به انجام فعالیت های سبک و معمولی بپردازید.
  • در سه هفته ابتدایی پس از کاشت ، باید از شست و شوی بدون مراقبت خودداری نمایید. شست و شوی سر در این مدت باید تحت مراقبت های لازم صورت بگیرد. حتماً از شامپوی توصیه شده از سوی پزشک استفاده کنید. اکیداً توصیه می کنیم که شست و شوی سر باید به آرامی و با ماساژهای بسیار ملایم انجام شود.
  • در دو هفته ابتدایی پس از کاشت از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید. زیرا فولیکول ها در این مدت بسیار حساس بوده و در معرض خطر می باشند. الکل و دخانیات می تواند صدمه شدیدی به آنها وارد کند.

توجه کنید که مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT بسیار آسانتر از روش های دیگر است. اما همین مراقبت های آسان ، نباید مورد سهل انگاری واقع شوند و نسبت به آنها بی توجهی شود. لذا خواهشمند است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه و کسب بهترین نتیجه ، از رعایت موارد فوق غافل نشوید.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT

نکات مهم در ارتباط با مراقبت های بعد از کاشت مو به روش اس یو تی

شما باید بدانید که موها در این روش تا چهار ماه به بالاترین میزان رشد خود می پردازند. بدین ترتیب در 12 ماه ، رشد کلی و پرپشت شدن موها صورت می گیرد. لذا با مراقبت های ساده اما دقیق ، در سریع ترین زمان می توان به نتیجه ی موردنظر دست پیدا نمود.

روش SUT به دلیل نبود زخم و بخیه ، به مراقبت از محل زخم و اسکار نیازمند نبوده و مراقبت ها صرفاً به محافظت از فولیکول ها مربوط می شود. بنابراین نباید از اهمیت مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT غافل شد.

بهتر است در روزهای ابتدایی پس از کاشت مو به روش اس یو تی ، از لباس هایی با یقه های باز و آزاد استفاده نموده تا از وارد شدن کوچکترین فشار به فولیکول ها جلوگیری شود.

در هفته های ابتدایی باید محل کاشت مو را با شیوه درستی تمیز نگه داشت تا آلودگی و تعریق موجب وارد شدن صدمه به فولیکول ها نشود.

نخستین شست و شوی سر را پس از دو یا سه روز انجام دهید تا با مشکل پارگی ریشه های موی پیوند زده شده مواجه نشوید.

  • بهتر است جزئیات بیشتر در ارتباط با مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUT را از پزشک خود بپرسید. اگر تمامی موارد گفته شده را رعایت نمایید ، در سریعترین زمان شاهد موهای پرپشت و زیبای خود خواهید بود و از چهره ی جدید و جذاب خود لذت خواهید برد. کاشت مو به روش SUT را با ما تجربه کنید تا همان چهره ای که در ذهنتان تصور کرده اید را برای شما رقم بزنیم.

مقالات مرتبط با کاشت مو

کاشت مو به روش میکرو FUE

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP