هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

همه چیز درباره کاشت مو به روش RHT

کاشت مو به روش RHT ، یکی از تکنیک های نوین پیوند مو است که قصد داریم اطلاعات کاملی در رابطه با آن ارائه دهیم.

کاشت مو ، پروسه ای است که در آن موهای سر از منطقه پشت سر و کناره های گوش به منطقه خالی سر انتقال داده می شوند. این یک تعریف عامیانه و ساده از کاشت مو است.

تنها روشی که به طور قطعی طاسی و کم مویی را درمان می کند ، کاشت مو است. تکنیک های مختلفی برای پیوند مو مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از آنها شامل کاشت مو به روش sut bht ، روش ترکیبی ، روش میکروگرافت ، روش fit و … می باشند.

کاشت مو انجام بدهیم یا خیر ؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره کاشت مو به روش RHT صحبت کنیم ، کمی درباره خود کاشت مو صحبت می کنیم. شما باید پیش از انتخاب روش کاشت مو به این مسئله توجه داشته باشید که آیا اساساً کاشت مو برای شما مفید است و می تواند مشکل کم مویی و طاسی شما را رفع کند یا اینگونه نیست. این مسئله بسیار مهم است و شما باید با مشاوره با پزشک و انجام معاینات و بررسی شرایط خود توسط پزشک ، اطمینان حاصل کنید که کاشت مو برای شما نتیجه بخش خواهد بود.

به طور کلی کاشت مو می تواند برای هر فرد سالمی انجام شود. البته این جمله بدان معنا نیست که افراد بیمار نمی توانند کاشت مو انجام دهند. برخی از بیماران برای انجام عمل کاشت مو با محدودیت هایی مواجه هستند. به طور مثال بیماران سرطانی بهتر است زمان عمل کاشت موی خود را به بعد از بهبودی خود موکول کنند.

ممکن است برخی از افراد درگیر بیماری هایی باشند که اگر آن را مداوا نکنند و به کاشت مو اقدام کنند ، دوباره با مشکل ریزش مو مواجه شوند. بنابراین مسئله ی شناخت علت ریزش مو و طاسی سر و درمان عامل ریزش مو ، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

کاشت مو به روش RHT و سایر روش ها زمانی می تواند نتیجه بخش باشد که مشاوره های لازم با پزشک و معاینات به صورت کامل انجام شده باشد و پزشک شرایط فرد را برای عمل کاشت مو تأیید نماید.

مسئله مهم دیگری که باید بدان توجه شود این است که کاشت مو نیازمند مراقبت هایی است. این مراقبت ها باید پیش و پس از عمل مورد توجه قرار بگیرند. بنابراین توجه داشته باشید که قصد انجام عملی را داشته که نیاز به مراقبت دارد و نباید نسبت به این مسئله ، بی تفاوت باشید. البته نگران نباشید ، زیرا این مراقبت ها بسیار ساده و آسان است و صرفاً به کمی توجه نیاز دارد. شما تنها باید احتیاط کنید که موارد مهمی را رعایت کنید و نیاز به انجام هیچ کار دشواری نیست. صرفاً باید از انجام برخی از کارها تا مدتی پرهیز کنید.

پس از کاشت مو و رعایت نکات مراقبتی از موهایی سالم و پرپشت برخوردار خواهید شد. زیبایی شما پس از کاشت مو چندین برابر خواهد شد و و زمانی که مقابل آینه می ایستید از دیدن چهره خود لذت خواهید برد.

همه چیز درباره کاشت مو به روش RHT

کاشت مو به روش RHT چیست ؟

یکی از روش هایی که برای کاشت مو می توان استفاده نمود ، روش rht می باشد. این روش در درمان ریزش مو و کم مویی بسیار مؤثر خواهد بود. معمولاً در به روزترین کلینیک های کاشت مو از روش های مدرن کاشت مو استفاده می کنند. استقبال بالا از روش های نوین کاشت مو ، به این دلیل است که این روش ها کمتر عوارضی را برای فرد ایجاد می کنند و به شیوه آسانتر و بی دردسرتری انجام می شوند.

روش rht از متدهای نوین کاشت مو است که به طور شگفت انگیزی به رفع مشکل کم مویی و طاسی می پردازد. پیوند مو با استفاده از تجهیزات اتوماتیک و پیشرفته با متد rht ، مورد توجه اغلب متخصصان قرار گرفته است و مطالعات و بررسی های زیادی بر روی آن صورت گرفته است. rht مخفف Robotic hair transplant می باشد.

کاشت مو به روش RHT با نام کاشت فولیکولی خودکار شناخته می شود. در این روش ربات هایی به کار گرفته می شوند که به صورت اتوماتیک فرآیند کاشت را در کوتاهترین زمان عملی می کنند. چنانچه شما به تازگی قصد عمل کاشت مو را گرفته اید اما ابهامات زیادی در این ارتباط دارید و نمی دانید کدام روش کاشت مو برای شما بهتر است ، می توانید با کارشناسان ما در کلینیک CIP ( مرکز تخصصی کاشت مو ) مشاوره نمایید.

چگونگی انجام پیوند مو با تکنیک Robotic hair transplant

برای پیاده سازی این متد از ربات هایی استفاده می شود که به لحاظ فناوری به کار رفته در ساخت آنها ، با یکدیگر تفاوت دارند. معمولاً دو ربات در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرند. این ربات ها از تکنولوژی جدیدی برای تشخیص ، گزینش و استخراج فولیکول ها از محل بانک مو و پیاده سازی میکروگرافت بهره می گیرند.

طول گرافت های برداشت شده در کاشت مو به روش RHT ، تقریباً یک میلی متر است. از آنجایی که روند کار به صورت اتوماتیک است ، گرافت های استخراج شده دچار کوچکترین صدمه ای نخواهند شد و به آسانی می توان از آنها برای پیوند استفاده نمود. احتمال رویش دوباره این گرافت ها در محل پیوند ، حدود 99 درصد است.

برای پیاده سازی تکنیک رباتیک ، باید طراحی دقیق محل برداشت و کاشت از سوی پزشک انجام شود. بعد از این کار ، بی حسی ناحیه ی تعیین شده ، انجام می شود. در مرحله ی بعد ، فولیکول های مو توسط ربات هایی برداشته شده و در ناحیه ی پیوند قرار می گیرند. دقت این مرحله بسیار بالا است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش SUT با کارشناسان ما در ارتباط باشید

بهره گیری از سیستم های مدرن و ربات های غیرتهاجمی سبب شده که فرآیند کاشت مو به روش RHT در مدت زمانی بسیار کوتاهتری نسبت به سایر روش های کاشت مو انجام شود. در این روش ، هرگز اپیدرم صدمه ای نخواهد دید. در محل کاشت و برداشت ، نشانه ای از زخم بر جای نخواهد ماند. برای کسانی که حساسیت زیادی نسبت به باقی ماندن اسکار دارند ، این روش بسیار مناسب است. حتی اگر پس از عمل بخواهند موهای خود را برای همیشه کوتاه نگه دارند ، نگرانی بابت مشخص بودن جای زخم و اسکار نخواهند داشت. حداقل آثار به جا مانده از عمل هم در کمتر از یک هفته برطرف خواهد شد.

کاشت مو به روش های سنتی و قدیمی به دلیل دستی انجام شدن فرآیند پیوند ، با شانس موفقیت کمتری همراه است. زیرا احتمال صدمه دیدن پیوندهای کناری وجود دارد.اما در جدیدترین روش کاشت مو ، احتمال آسیب پیوندهای مجاور در زمان انجام پیوند دیگر صفر است.

مسئله ای که درباره کاشت مو به هر روشی باید درنظر داشت ، انتخاب یک کلینیک حرفه ای و معتبر برای کاشت مو است. زمانی می توان کاشت مو به روش RHT را با موفقیت انجام داد و از مزایای آن بهره مند شد که این تکنیک در یک کلینیک به روز و حرفه ای پیاده سازی شود.

حتی سایر روش های کاشت مو که به تازگی ارائه شده اند ، نیازمند تجهیزات پیشرفته و جدیدی هستند که این تجهیزات مسلماً در کلینیک های حرفه ای و مدرن وجود خواهد داشت. لذا پس از انتخاب یک کلینیک کاشت مو ، حتماً یک بررسی از پزشکان کلینیک و تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در کلینیک داشته باشید.

کلینیک CIP ، یکی از معتبرترین کلینیک های کاشت مو است که مجهز به پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه ها است. اغلب دستگاه های این کلینیک ، تجهیزاتی هستند که در کلینیک های معتبر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با ربات های پیوند مو

مهمترین ربات های مورد استفاده برای کاشت مو به روش RHT شامل موارد زیر است :

ربات هوشمند RHT

کاشت مو به شیوه rht ، برگرفته از نام یک ربات است. ربات rht از پیشرفته ترین ربات های حال حاضر است. دستگاه rht ، سیستمی است که دارای دوربین های دیجیتال و پانچ های اتوماتیک می باشد. این دستگاه به صورت مستقیم بر روی پوست داطلب کاشت مو گذاشته شده و دوربین های آن ، عکس زوم شده را بر روی صفحه نمایش به تصویر می کشند. بدین ترتیب پزشک به خوبی در جریان فرآیند پیوند قرار گرفته و اوضاع را به صورت 100 درصدی تحت کنترل دارد.

این ربات بر اساس فلوچارت ها و دستورالعمل های مختلفی به انتخاب و استخراج فولیکول های مو اقدام می کنند. بعد از استخراج فولیکول های مو در تکنیک کاشت مو به روش RHT ، این فولیکول ها در درون نمک نگه داری شده و سپس به بررسی و آنالیز آنها پرداخته می شود. فولیکول های بی کیفیت ، کنار گذاشته می شوند.

پس از اقدامات گفته شده ، با تکنیک کاشت مو به روش FUE و یا DHI به پیوند فولیکول های استخراج شده اقدام می شود. مزیت این ربات این است که قادر است عمل برداشت و کاشت را هر دو انجام دهد. در نتیجه ، یک کاشت موی کاملاً رباتیک و اتوماتیک انجام می شود. به سبب هوش مصنوعی مورد استفاده در این ربات ، دستاورد کاشت مو به شکل کاملاً نچرال خواهد بود. کمتر کسی با دیدن شما متوجه خواهد شد که موهای شما کاشته شده هستند و موهای مادرزایی شما نیستند. پس از کاشت مو با استفاده از این ربات ها ، می توانید بعد از گذشت مدت زمانی دست خود را لابه لای موهای زیبای خود کشیده و از لذت داشتن موهایی متراکم و مستحکم بهره مند شوید.

ربات نئوگرافت ( بررسی روند کاشت مو به روش RHT )

این دستگاه ، از تجهیزات مدرن کاشت مو است که به صورت یک پانچ هوای فشرده می باشد که متصل به سیستم بوده و دارای میکروموتور چرخان می باشد که به برداشت و مکش فولیکول های مو اقدام می کند.

پزشک به منظور استخراج گرافت ها ، پانچ را نگه داشته و به تنظیم سرعت موتور چرخشی بر اساس شرایط مو اقدام می کند. حال گرافت ها را به ترتیب سوراخ می نمایند. هر کدام از گرافت ها به صورت یک یا چند فولیکول هستند. پس از استخراج گرافت ها به چینش آنها بر روی پدهایی استریل شده اقدام شده تا پروسه ی برداشت به طور کلی پایان بپذیرد. در نهایت ، به آنالیز فولیکول های مو می پردازند تا آنها را برای کاشت آماده کنند.

محل پیوند پس از دریافت ماده بی حسی برای پذیرفتن گرافت های مو آماده می گردد تا با بهره گیری از متد FUE یا DHI به پیوند گرافت ها اقدام شود.

همه چیز درباره کاشت مو به روش RHT

چندین پرسش درباره کاشت مو به روش RHT

 

کدام ربات دقیق تر و پیشرفته تر است ؟

ربات rht از دقت بسیار بالاتری برخوردار است. ربات نئوگرافت تا حدودی نیازمند توانایی و تجربه پزشک است ، اما ربات rht بدون نیاز به تجربه و توانایی پزشک به صورت کاملاً خودکار به کاشت و برداشت گرافت ها اقدام می نماید. بنابراین بی شک باید ربات rht را به عنوان ربات دقیق تر و پیشرفته تر معرفی کنیم.

تعداد گرافت های برداشت شده با استفاده از ربات rht چقدر است ؟

به کمک این ربات می توان حدود 500 الی 1000 گرافت را در هر یک ساعت استخراج نمود. بدین ترتیب تمامی تمرکز پزشک بر روی پیوند گرافت ها خواهد بود. در یک جلسه کاشت مو که ممکن است چندین ساعت زمان ببرد ، می توان 6000 فولیکول را در محل پیوند کاشت.

کاشت مو به روش RHT نیازمند مراقبت های خاصی است ؟

همانگونه که اشاره نمودیم ، هر روش پیوند مویی نیازمند رعایت مراقبت ها و دستورالعمل هایی قبل و بعد از کاشت مو است. زیرا رعایت کردن این دستورالعمل ها موجب کسب نتیجه ی بهتر از کاشت مو می شود. تکنیک کاشت موی rht هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند توجه و مراقبت است.

کاشت موی رباتیک ، هزینه بالایی دارد ؟

اگر بخواهیم بگوییم که کاشت مو به روش های پیشرفته و اتوماتیک هزینه های پایینی دارد ، قطعاً دروغ گفته ایم. زیرا بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن ، هزینه های زیادی برای کلینیک ها داشته و بالتبع این مسئله بر روی هزینه کاشت مو اثرگذار خواهد بود. شما می توانید برای آگاهی از نرخ کاشت مو به روش RHT و سایر روش های جدید کاشت مو ، با مشاوران ما تماس حاصل کنید و تمامی اطلاعات موردنیاز خود را بدست بیاورید.

مقاله پیشنهادی

ضخیم شدن مو بعد از کاشت مو

آیا کاشت مو درد دارد ؟

ریزش موی ناشی از تیروئید

تعداد گرافت های برداشت شده با استفاده از ربات rht چقدر است ؟

به کمک این ربات می توان حدود 500 الی 1000 گرافت را در هر یک ساعت استخراج نمود. بدین ترتیب تمامی تمرکز پزشک بر روی پیوند گرافت ها خواهد بود. در یک جلسه کاشت مو که ممکن است چندین ساعت زمان ببرد ، می توان 6000 فولیکول را در محل پیوند کاشت.

کاشت مو به روش RHT نیازمند مراقبت های خاصی است ؟

همانگونه که اشاره نمودیم ، هر روش پیوند مویی نیازمند رعایت مراقبت ها و دستورالعمل هایی قبل و بعد از کاشت مو است. زیرا رعایت کردن این دستورالعمل ها موجب کسب نتیجه ی بهتر از کاشت مو می شود. تکنیک کاشت موی rht هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند توجه و مراقبت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP