هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چندین پرسش رایج درباره کاشت مو

پرسش رایج درباره کاشت مو چیست ؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم و چندین مورد از این پرسش ها را پاسخ دهیم.

کاشت مو ، امروزه به شکل های مختلفی میان مردم متداول شده است. برخی از افرادی که می خواهند برای کاشت مو به تازگی اقدام کنند و یا این پیوند را انجام داده اند ، پرسش های مختلفی در ذهن خود دارند.

کدام کلینیک را برای کاشت مو انتخاب کنیم ؟

انتخاب کلینیک کاشت مو ، یکی از دغدغه های مهم افرادی است که به تازگی قصد انجام این کار را دارند. انتخاب بهترین و پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا در کسب نتیجه ی موفقیت آمیز بسیار مؤثر است.

یک پرسش رایج درباره کاشت مو ، در زمینه انتخاب کلینیک مناسب است. اغلب افرادی که برای پیوند مو به کلینیک های نامعتبر و غیر حرفه ای مراجعه می کنند ، از نتیجه ی حاصل از پیوند مو رضایت نداشته و مشکلات مختلفی را تجربه می کنند. حتی برخی از این افراد با مشکلات و عوارضی مواجه می شوند که از عمل پیوند مو به طور کلی پشیمان می شوند.

کلینیک CIP ، یکی از بهترین کلینیک کاشت مو مردان در تهران می باشد که از سابقه بسیار درخشانی در این زمینه برخوردار بوده و اغلب مراجعه کنندگان به این کلینیک ، از خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه رضایت مندی کاملی داشته اند. البته کاشت مو برای بانوان عزیز هم در این کلینیک انجام می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو برای بار دوم در چه زمانی انجام می شود ؟ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

آیا موهای کاشته شده امکان رشد دارند و چه میزان رشد می کنند ؟

ممکن است شما تصورات مختلفی در رابطه با کاشت مو داشته باشید و ابهامات مختلفی در این زمینه داشته باشید. به همین دلیل چندین پرسش رایج درباره کاشت مو را بررسی می کنیم. یکی از این پرسش ها ، درباره توانایی رشد موهای کاشته شده است.

موهای پیوند زده شده ، دائمی و ماندگار بوده و در اغلب مواقع با ریزش مواجه نخواهند شد. زیرا این موها از نواحی مقاوم برداشته شده اند. ناحیه ی پشت سر معمولاً به عنوان بانک مو انتخاب شده و محل برداشت فولیکول های مو می باشد.

این نواحی به علت نبود گیرنده های هورمون DHT ، احتمال ریزش ندارند. فولیکول های موی این قسمت ها به هر بخشی منتقل شوند ، این ویژگی را با خود به همراه می برند. این موهای پیوند زده شده همانند موهای طبیعی امکان رشد و نمو دارند.

بنابراین یک پرسش رایج درباره کاشت مو را به طور کلی پاسخ دادیم. موهای پیوند زده شده رشد کرده و قابلیت اصلاح و آرایش دارند. اما اینکه میزان رشد آنها چه مقدار باشد به مسائل مختلفی بستگی دارد.

با انتخاب بهترین روش های پیوند مو ، می توان شاهد حداکثر تراکم موهای پیوند زده شده بود. تکنیک هایی مانند کاشت مو به روش Super SUT ، می توانند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند.

اینکه رشد موهای پیوند زده شده در بهترین حالت چگونه خواهد بود ، باید گفت که چون این موها از ژن شما هستند ، رشدی مانند سایر موهای ناحیه ی سر شما دارند و تغییر خاصی قرار نیست بوجود بیاید.

چندین پرسش رایج درباره کاشت مو

یک پرسش رایج درباره کاشت مو : امکان رنگ یا فر کردن موهای کاشته شده وجود دارد ؟

این مسئله معمولاً برای خانم ها مهم است و می خواهند بدانند که آیا می توانند موهای کاشته شده ی خود را رنگ یا فر کنند. شما باید در ماه اول از رنگ کردن یا فر نمودن موهای خود اجتناب کنید. بعد از این مدت زمان می توانید با استفاده از برترین و مناسب ترین مواد و تجهیزات آرایشی به رنگ یا فر نمودن موها اقدام نمایید.

بسیاری از آقایان می خواهند موهای کاشته شده خود را در ناحیه ی سر یا ریش ، رنگ کنند. از این نظر هیچگونه مشکلی وجود ندارد. فقط باید توجه داشته باشید که رنگ موهای بی کیفیت را برای این کار انتخاب نکنید.

یک پرسش رایج درباره کاشت مو این است که چه زمانی می توانیم برای رنگ کردن یا فر نمودن موها اقدام نماییم ؟ معمولاً یک ماه پس از پیوند مو ، هیچ آثاری از زخم و دلمه بر روی پوست سر وجود نخواهد داشت و ریشه های مو مقاوم تر شده اند. لذا یک ماه پس از پیوند مو ، زمان مناسبی برای انجام این کار است.

البته ما توصیه می کنیم که این کار را تا حد ممکن به تأخیر انداخته تا حساسیت موهای کاشته شده کاهش پیدا کند و ریشه های مو به ثبات و پایداری برسند. نگران نباشید ، برای رنگ کردن موهای کاشته شده به اندازه کافی وقت دارید. ابتدا بهتر است از موهای کاشته شده با همان رنگ و همان حالت ، برای مدتی لذت ببرید و سپس برای رنگ کردن آنها اقدام نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوران نقاهت کاشت مو چقدر است ؟ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یک پرسش رایج درباره کاشت مو : موهای کاشته شده را می توان سشوار نمود ؟

توجه داشته باشید که در روزهای ابتدایی پس از پیوند مو ، پوست سر بی حس بوده و سرما یا گرما را آنچنان متوجه نمی شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که ناحیه پیوند و اهدا را سوزانده و تحت تأثیر قرار دهید.

حرارت سشوار به فولیکول های پیوند زده شده ، صدمه می رساند. لذا توصیه می شود که در هفته های ابتدایی پس از پیوند مو از سشوار نمودن موها خودداری نمایید. شاید ظاهر موهای کاشته شده در ابتدا برای شما جالب به نظر نیاید ، اما اگر مدتی صبر کنید که ریشه های مو مستحکم و مقاوم شوند می توانید حالت دهی دلخواه را برای آنها انجام دهید و آنها را سشوار کنید.

آیا هزینه ی کاشت مو با بودجه من سازگار است ؟

از دیگر پرسش رایج درباره کاشت مو ، سوالاتی درباره هزینه کاشت مو است. هزینه کاشت مو با توجه به کلینیک های کاشت مو ، روش های پیوند مو ، متخصص یا جراح ، تعداد فولیکول های پیوند زده شده و … متفاوت است.

حتی در مناطق مختلف شهر ، هزینه های متفاوتی برای پیوند مو در کلینیک های مختلف مطرح می شود. بنابراین نمی توان یک قیمت کلی را برای پیوند مو بیان نمود. زیرا این مسئله به عوامل مختلفی وابسته است.

معمولاً روش های نوین پیوند مو از قیمت های بالاتری برخوردار هستند. زیرا در این روش ها از تجهیزات پیشرفته ای استفاده شده و دقت بالایی در حین فرآیند پیوند ، به کار گرفته می شود. کاشت مو به روش SUT ، یکی از روش های نوین کاشت است که هزینه نسبتاً بالایی به نسبت روش های قدیمی دارد. اما با توجه به نتایج و مزایایی که این روش دارد ، بسیار ارزشمند است.

چندین پرسش رایج درباره کاشت مو

درد زیادی را در حین فرآیند کاشت مو باید تحمل کنیم ؟

یک پرسش رایج درباره کاشت مو ، مربوط به میزان درد ناشی از پیوند مو می باشد. احساس درد پس از فرآیند پیوند مو ، کاملاً طبیعی است. اما نگران نباشید که با انجام بی حسی موضعی ، در زمان فرآیند پیوند مو درد کمی حس شده و یا اصلاً حس نمی شود.

مشکلی که در برخی از روش های پیوند مو سبب ناراحتی و نارضایتی متقاضیان می شود ، طولانی بودن فرآیند پیوند مو است که ممکن است تا ساعت ها به طول بیانجامد. با توجه به روش پیوند مو ، تایم کاشت مو متفاوت است.

در پاسخ به این پرسش رایج درباره کاشت مو باید بگوییم که به هر حال شما باید در این زمینه صبور باشید و بدانید که فرآیند کاشت مو ، زمان بر و وقت گیر است. بنابراین این مسئله را قبل از اقدام به کاشت مو درنظر گرفته و در صورت پذیرش این مسئله ، برای کاشت مو اقدام کنید.

البته همانگونه که بیان نمودیم ، مدت زمان فرآیند پیوند مو در روش های جدید بسیار کاهش پیدا کرده است. دلیل این موضوع استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته است که سرعت برداشت و کاشت فولیکول ها را افزایش می دهد. سرعت کاشت مو برای اغلب متقاضیان کاشت مو مهم است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش سلول های بنیادی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یک پرسش رایج درباره کاشت مو : رشد موها از چه زمانی آغاز می شود ؟

مدتی پس از عمل پیوند مو ، شاهد یک ریزش موی بسیار خفیف خواهیم بود. این ریزش مو ، قسمتی از چرخه رشد مو می باشد و نباید در این زمینه مضطرب بود. موضوعی که اهمیت دارد این است که ریشه های جدید ، همواره در ناحیه ی پیوند وجود داشته باشند.

پس از مدتی ، فولیکول های پیوند زده شده رشد کرده و بلند و بلندتر خواهند شد. اغلب متقاضیان سه ماه پس از پیوند مو می توانند شاهد نتیجه ی مطلوب و مورد انتظار خود باشند. در برخی از افراد ، نتیجه ی حاصل از پیوند مو بعد از 9 ماه الی یک سال بعد از کاشت مو به خوبی قابل رؤیت است.

بنابراین ، در این مسئله هم باید صبورانه عمل نموده و هر روز در مقابل آینه به بررسی دقیق موهای پیوند زده شده نپرداخته و عدم رشد آنها را با ناراحتی بررسی نکنید.

چه زمانی زخم های ناشی از پیوند مو محو می شوند ؟

یک پرسش رایج درباره کاشت مو ، در ارتباط با زخم های ناشی از پیوند مو می باشد. این زخم ها ناراحت کننده بوده تا جایی که افراد درباره آن بسیار نگران هستند. در رابطه با زخم های ناشی از پیوند ، نوع روش انتخابی برای پیوند مو بسیار مهم است.

در برخی از روش ها مانند روش FUT ، زخم های کوچک و باریکی ایجاد می شوند. این زخم ها به مرور محو شده و سپس از بین می روند. اما در روش FIT  ، شاهد ایجاد زخمی در ناحیه ی برداشت و کاشت نخواهیم بود.

بنابراین با انتخاب یک روش درست برای کاشت مو می توان از بروز زخم و اسکار در ناحیه ی کاشت و برداشت در امان بود. البته انتخاب روش کاشت به عوامل گوناگون بستگی دارد و صرفاً به صورت سلیقه ای نمی باشد. متخصصین و مشاورین ، راهنمایی جامعی در این زمینه به شما ارائه می دهند.

چه زمانی پس از کاشت مو می توانم به سر کار بروم ؟

پرسش رایج درباره کاشت مو که از سوی شاغلین مطرح می شود ، در ارتباط با زمان بازگشت به محل کار است. اغلب افراد برای بدست آوردن بهبودی کامل خود ، نیازمند یک هفته زمان می باشند. البته قرار نیست که این یک هفته را به طور تمام وقت در تخت خواب خود باشید.

برخی از روش های کاشت مو مانند FIT ، کم تهاجی است و عوارض کمتری برای فرد ظاهر می شود. بنابراین افرادی که با این روش ها به کاشت مو اقدام می کنند ، سریع تر می توانند به محیط کار خود برگردند.

البته زمان بازگشت به محل کار به عوامل دیگری مانند مراقبت های پس از پیوند مو بستگی دارد. اگر مراقبت های پس از کاشت مو به خوبی صورت بگیرد ، دوران نقاهت کوتاه شده و فرد سریعاً سلامتی کامل خود را بدست آورده و برای حضور در محل کارآماده می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آیا کاشت مو برای نوجوانان خطرناک است ؟ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

پرسش رایج درباره کاشت مو : آیا پیوند مو دائمی است ؟

با توجه به اینکه برداشت موها از نواحی مقاوم به ریزش صورت می گیرند ، در اغلب مواقع نتایج حاصل از پیوند مو به صورت دائمی است. در برخی افراد مشاهده شده که به علت ریزش موی شدید ، خط مو به طرف عقب رفته و جابه جا می شود.

در چنین شرایطی ، امکان دارد متخصص به شما توصیه کند پس از مدتی مجدداً به کاشت مو اقدام نمایید. پزشک ، الگوی ریزش مو را آنالیز نموده و مناسب ترین متد پیوند مو را به شما معرفی می کند.

لذا نمی توان به صورت صد درصدی قول داد که نتایج حاصل از پیوند مو در تمامی افراد دائمی و ماندگار است. اما انتخاب کلینیک کاشت مو ، متخصص یا جراح ، روش کاشت مو ، مراقبت های پس از پیوند مو و … در ماندگار بودن نتایج حاصل از پیوند مو اثرگذار است.

چندین پرسش رایج درباره کاشت مو

کلینیک CIP برترین کلینیک کاشت مو است ؟

آخرین پرسش رایج درباره کاشت مو ، در این ارتباط است که آیا کلینیک CIP قابل اعتماد است ؟ بله . این کلینیک ، یکی از برترین کلینیک های پیوند مو در ایران است که برخوردار از کادری حرفه ای و مجرب است. محیط این کلینیک با دارا بودن تجهیزات پیشرفته ، بسیار به روز و مدرن می باشد. متخصصان حرفه ای و مجرب ، تجهیزات مدرن و پیشرفته و … سبب می شوند که به راحتی بتوان به این کلینیک کاشت مو اطمینان نمود و این کلینیک را برای پیوند مو انتخاب نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP