هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت موی فوری

کاشت موی فوری برای افرادی که وقت کمی دارند و نمی توانند زمان زیادی را برای این کار اختصاص دهند ، بسیار مناسب است.

آیا پیوند مو در سریعترین زمان امکان پذیر است ؟

افرادی که درصد زیادی از موهای آنها ریزش کرده است ، چاره ای به جز کاشت مو برای رفع مشکل خود ندارند. کاشت مو یکی از قطعی ترین تکنیک های رفع مشکل کم مویی و طاسی است که با متدهای مختلفی مانند کاشت مو به روش SUT انجام می شود.

بسیاری از افراد به ویژه شاغلین برای کاشت مو با دغدغه ی زمانی روبرو هستند. آنها فرصت کافی برای انجام این کار را ندارند. از طرفی مشکل کم مویی سبب ناراحتی آنها شده است. خبر مسرت بخش برای این افراد این است که کاشت مو در بازه ی زمانی کوتاه انجام می شود. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که کار و برنامه های خود را برای مدت طولانی کنار بگذارید.

کاشت موی فوری ، از عمل هایی بوده که فولیکول های مو از بخش های گوناگون بدن مانند پا و ریش و … استخراج شده و در محل پیوند ، قرار داده می شوند. نوین ترین روش در زمینه استخراج فولیکول های مو و کاشت آنها ، کاشت موی فولیکولار می باشد. این روش به دو حالت پیاده سازی می شود که یکی برداشت نواری از موی سر و دیگری برداشت واحد فولیکولار می باشد.

اخیراً روشی که در اغلب کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد ، برداشت نواری می باشد. نگران اسکار ناشی از اینگونه برداشت نباشید که سریعاً رفع می شود. بهره گیری از دانش روباتیک موجب شده است که کاشت مو در زمان بسیار کوتاهی انجام شود. علاوه بر کاهش زمان ، شدت درد و عوارض ناشی از عمل به شدت کاهش پیدا کرده است و همه ی این موارد از مزایای بهره گیری از دانش روباتیک است.

کاشت موی فوری

مراحل انجام کاشت موی فوری

حال که تصمیم گرفته اید این روش را برای درمان کم مویی و طاسی خود انتخاب کنید ، باید با فرآیند آن به خوبی آشنایی داشته باشید :

اقدامات اولیه برای کاشت : پیش از عمل باید برای کاشت به خوبی آماده شوید. نخست بانک موی مناسب فرد مشخص شده و به تمیز کردن آن اقدام می شود. برای عمل کاشت مو نیاز به بی حسی موضعی می باشد تا فرد درد عمل را حس نکند و در طول عمل ، آرامش داشته باشد.

برداشت فولیکول های مو : از بانک موی انتخابی ، نواری از فولیکول های مو برداشته شده و به بخیه نمودن جای آن اقدام می شود. این بخیه را در صورت امکان با موهای پیرامون آن نواحی پوشش می دهند و پس از مدت یک هفته یا ده روز به کشیدن بخیه ها اقدام می کنند.

معرفی دیگر مراحل پیوند موی فوری

آماده سازی فولیکول های مو : در این مرحله از کاشت موی فوری باید به بررسی فولیکول های برداشته شده بپردازند. فولیکول ها زیر دستگاه رفته و تغییرات لازم بر روی آنها صورت می گیرد تا آماده سازی آنها به خوبی انجام شود.

کاشت فولیکول ها در محل پیوند : گرافت ها را با تبعیت از یک الگوی نامنظم در محل پیوند کاشته و به دقت به کاشت آنها اقدام می کنند. کاشت گرافت ها باید بر اساس اصول درستی انجام شده به گونه ای که گرافت های کوچکتر را در بخش جلویی سر و گرافت های بزرگتر را در بخش عقبی سر می کارند.

  • پس از کاشت مو ، حفره های کوچک و نوک فولیکول های کاشته شده به صورت واضح مشخص است. این حفره ها با گذشت مدت زمانی ، بهبود پیدا می کنند. سایر آثار ناشی از عمل ظرف مدت زمان کوتاهی برطرف شده و پوست سر به طور کامل بهبود یافته و مانند قبل می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش FIT با کارشناسان ما در ارتباط باشید

عوارض کاشت موی فوری چیست ؟

این روش ، یک عمل نیمه تهاجمی می باشد و در اغلب اوقات به صورت سرپایی در کلینیک انجام می شود. اینکه روشی از کاشت مو را نام برد و عنوان نمود که هرگز عوارضی ایجاد نمی کند ، غیرممکن است. زیرا بالاخره بروز برخی از عوارض به صورت سطحی برای چندین روز طبیعی است.

اغلب افراد پس از گذشت چندین روز از کاشت مو می توانند به حمام رفته و طبق توصیه های انجام شده به شستن موهای خود اقدام کنند. قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید به هیچ عنوان توصیه نمی شود. تمامی مراقبت های پس از کاشت مو را رعایت نموده تا عوارض ناشی از عمل به زودی رفع شده و نتیجه ی عمل موفقیت آمیزتر شود.

ایجاد زخم ، احساس خارش ، درد ، بی حسی ، ریزش سایر موها و … از عوارض کاشت موی فوری است که در برخی از افراد به صورت سطحی ظاهر شده و سریعاً رفع می گردد. انتخاب یک کلینیک کاشت موی معتبر و حرفه ای می تواند سبب شود که شما بهترین نتیجه را از عمل کاشت موی خود بدست بیاورید.

کاشت موی فوری

چندین پرسش مهم در این زمینه :

 

تعداد جلسات لازم برای کاشت موی سریع چقدر است ؟ معمولاً در یک جلسه می توان کاشت موی سریع را انجام داد. دوره ی نقاهت به روش انتخابی از سوی پزشک بستگی دارد. حتماً به این مسئله توجه شده که شما برای بازگشت به محل کار و فعالیت های روزمره عجله دارید. بنابراین یک روش مناسب برای عمل کاشت مو انتخاب می شود.

آیا پس از عمل کاشت مو دارای موهایی پرپشت خواهم شد ؟ نمی توان به صورت صد درصدی تضمین نمود که پس از کاشت موی فوری ، موهایی متراکم برای شما ایجاد می شود. زیرا کسب نتیجه در افراد مختلف به صورت یکسان نبوده و هر فردی نتیجه ی خاصی را دریافت می کند. با توجه به کلینیک انتخابی ، روش مورد استفاده ، کیفیت بانک موی فرد ، شرایط بدنی فرد و … نتیجه ی حاصل از کاشت مو متفاوت خواهد بود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش ترکیبی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

هزینه ی کاشت موی سریع بیشتر است ؟ هزینه ی کاشت با توجه به تعداد گرافت های موردنیاز ، متفاوت خواهد بود. تعرفه های هر کلینیک با توجه به دستگاه ها و کادر پزشکی آن متفاوت است. اگر برای کاشت مو از دستگاه های پیشرفته تر استفاده شود ممکن است هزینه ی کاشت مو بیشتر شود.

مقالات پیشنهادی

کوتاه کردن موها بعد از کاشت مو

تقویت مو بعد از شیمی درمانی

درمان ریزش مو در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP