هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت مو برای بار دوم در چه زمانی انجام می شود ؟

کاشت مو برای بار دوم در موارد خاصی مورد نیاز است. این مسئله بستگی به نتیجه ی حاصل از پیوند مو برای بار اول دارد.

چند بار می توان کاشت مو انجام داد ؟

به طور کلی ، هیچ یک از روش های پیوند مو قادر نخواهد بود موهایی با کیفیت عالی و تراکم صد درصدی را به متقاضیان ارائه دهد. اصلی ترین علت این مسئله ، توانایی پایین نواحی اهدا و دریافت فولیکول های مو می باشد.

پیوند مو برای بار اول هم در چندین جلسه انجام می شود. در برخی موارد که پیوند مو در اولین بار نتیجه بخش نباشد و یا نتایج حاصل از پیوند مو پس از گذشت چندین سال به دلایل مختلفی از بین رود ، ناچار به پیوند موی مجدد هستیم.

برای پیوند مو به لحاظ عددی ، محدودیتی وجود ندارد و می توان این عمل را چندین بار انجام داد. محدودیت ها ، بیشتر مربوط به وضعیت جسمی فرد می باشند. در این رابطه باید با متخصص مربوطه مشورت نمود و با توجه به نظر پزشک درباره پیوند موی مجدد تصمیم گیری نمود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره راه های جلوگیری از عوارض کاشت مو با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چه زمانی به کاشت مو دوم نیازمند هستیم ؟

زمان کاشت مو برای بار دوم با توجه به نتایج حاصل از پیوند مو برای بار اول تعیین می شود. انتخاب معتبرترین کلینیک کاشت مو می تواند به کسب نتیجه ی دلخواه از عمل پیوند مو کمک بسیار زیادی کند.

با توجه به میزان ریزش مو و کم مویی فرد ، شاید یک مرحله ی پیوند مو کفایت نکند. در این شرایط ، جهت داشتن یک تراکم مناسب بایستی عمل پیوند مو مجدداً انجام شود. اگر پس از پیوند مو با ریزش موی شدید مواجه شوید ، می توانید با نظر پزشک برای پیوند موی مجدد اقدام نمایید.

البته انتظار ما این است که پیوند مو برای نخستین بار به گونه ای انجام شود که دیگر نیازی به انجام پیوند موی دوباره یا چندین باره نباشد. اما گاهی ریزش مو در برخی از افراد به صورت غیرقابل پیش بینی رخ داده و فرد مجبور به پیوند موی مجدد است.

کاشت مو برای بار دوم

زمان انتظار برای کاشت مو برای بار دوم

اگر سالهای گذشته به کاشت مو اقدام نموده اید و نتیجه ی دلخواه را کسب نکرده اید ، امیدوار باشید که با جدیدترین روش کاشت مو بتوانید به نتیجه ی موردنظر خود برسید. برای پیوند موی مجدد حتماً باید با متخصص مشورت نمایید. اگر پزشک یا متخصص به شما توصیه کند که از انجام این کار خودداری نمایید ، هرگز به کاشت موی دوباره تن ندهید. ولی چنانچه متخصص مشکلی در کاشت موی مجدد شما نبیند ، می توانید به کاشت موی دوباره اقدام نمایید.

در رابطه با کاشت مو باید این مسئله را درنظر داشته باشید که یک نتیجه ی واقع بینانه را از عمل پیوند مو انتظار داشته باشید. تصور کسب نتیجه ی آرمانی و رؤیایی ، انتظارات شما را افزایش داده و پس از مشاهده ی نتیجه ی حاصل از پیوند ، شما را دچار مشکل می کند.

زمان مناسب برای کاشت مو برای بار دوم ، هنگامی است که نتیجه ی پیوند مو برای بار اول به صورت کامل مشخص شده باشد. بنابراین شما باید حداقل یک سال صبر نموده تا نتیجه ی حاصل از پیوند مو برای بار اول را ملاحضه نموده و در صورت عدم رضایت از این نتیجه ، برای پیوند موی مجدد اقدام نمایید.

آیا پیوند مو برای دومین بار برای همه قابل انجام است ؟

در اغلب مواقع پیوند مو در نخستین دفعه برای افراد جوابگو بوده و نتایج مثبت را به دنبال دارد. اما در صورتی که افراد ناچار به پیوند موی مجدد باشند ، می توانند برای این کار اقدام نمایند. حال اینکه آیا این کار برای همه قابل انجام است و یا افراد خاصی می توانند این کار را انجام دهند ، به نظر متخصصان وابسته است.

متخصصان در این رابطه می گویند که کاشت مو برای بار دوم برای تمامی افراد قابل انجام است. اما باز هم باید شرایط هر فرد بررسی شود تا بتوان به صورت دقیق درباره ی این مسئله تصمیم گیری نمود. وضعیت بانک موی فرد ، تکنیک قبلی مورد استفاده برای پیوند ، مبتلا شدن به بیماری های خاص و … از جمله مواردی هستند که باید تحلیل و آنالیز شود.

بنابراین عجولانه تصمیم گیری نکرده و به منظور دستیابی به بهترین نتیجه ، با یک متخصص مجرب و حرفه ای در این زمینه مشاوره نموده و اجازه دهید که متخصص با تحلیل شرایط شما ، بهترین تصمیم را اتخاذ کند. با انتخاب بهترین کلینیک های کاشت مو می توانید از مشاوره با برترین متخصصان بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمایشات لازم برای کاشت مو با کارشناسان ما در ارتباط باشید

بهترین روش برای کاشت مو برای بار دوم

حال که برای پیوند موی دوباره تصمیم گیری کرده اید ، باید بدانید که مناسب ترین روش پیوند مو برای شما چیست. تکنیک های پیوند مو هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با توجه به شرایط مختلفی ، به انتخاب هر یک از آنها اقدام می شود.

بهترین روش هایی که در حال حاضر در جهان برای پیوند مو به کار گرفته می شوند شامل Super fue ، کاشت مو به روش Super sut  ، پیوند مو به روش micro sut ، کاشت مو به روش micro fue و … است.

از میان روش های گفته شده می توان به انتخاب روش مناسب برای پیوند موی دوباره اقدام نمود. اگر شما این روش ها را برای پیوند مو برای نخستین بار انتخاب نمایید ، بعید است که نیازمند پیوند موی مجدد باشید.

کاشت مو برای بار دوم

مشاوره درباره پیوند مو برای دومین بار

به منظور کاشت مو برای بار دوم بهتر است با متخصصان با دانش و با تجربه ای مشورت نموده که بهترین راهکار را به شما ارائه دهند تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در این زمینه داشته باشید. کلینیک CIP ، یکی از برترین کلینیک های پیوند مو در سطح کشور است که تجربه بالایی در زمینه عمل پیوند مو داشته است.

متخصصان و کارشناسان این مجموعه پس از معاینات انجام شده بر روی فرد و آنالیز شرایط جسمی او ، بهترین تصمیم را درباره ی او گرفته و تمامی راهنمایی های لازم را در اختیار فرد قرار می دهند. بدین ترتیب فرد می تواند با اطلاعات جامع تری درباره کاشت مو برای بار دوم تصمیم گیری نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP