هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت مو در شقیقه

کاشت مو در شقیقه می تواند کم مویی و خالی بودن نواحی جلوی سر را درمان کند. چهره افراد پس از کاشت مو در این ناحیه ، تغییر زیادی می کند.

یکی از اشکال ریزش مو ، عقب نشینی موی شقیقه است که با ریزش مو در اطراف پیشانی شروع شده و سرانجام موجب طاسی سر می شود. درصد زیادی از افراد به این نوع ریزش مو دچار می شوند. دلایل اصلی ابتلا به این نوع ریزش مو ، سن و ژنتیک می باشد.

این مشکل برای اغلب افراد به ویژه خانم ها و آقایان جوان ، ناراحت کننده است. از این رو به دنبال روش هایی بوده که بتوانند این مشکل را به صورت قطعی درمان کنند. بهترین زمان برای درمان ریزش مو در این بخش از سر ، زمانی است که هنوز مدت زیادی از ریزش موها نگذشته باشد. پس از درمان هایی ابتدایی ریزش مو و عدم کسب نتیجه ی موفقیت آمیز ، باید به سراغ تکنیک کاشت مو رفت.

پیوند مو در شقیقه های سر برای خانم ها و آقایان

کاشت مو در شقیقه ، جزء پیوندهای منطقه ای یا جزئی است. برخی از افراد در هیچ یک از نواحی سر خود درگیر ریزش مو نیستند ، اما در بخش شقیقه ها با ریزش مو مواجه هستند. در چنین شرایطی تنها باید کاشت موی جزئی یا منطقه ای را برای این بخش انجام داد. در چنین حالتی باید کاشت مو به روش FUE را در این قسمت ها پیاده سازی نمود.

کاشت مو به این روش در شقیقه ها موجب ایجاد موهایی طبیعی و زیبا می شود که با سایر موهای فرد ، هیچگونه تفاوتی به لحاظ ظاهری نداشته و هیچکس متوجه کاشت موی شما نخواهد شد. شانس کسب نتیجه ی موفقیت آمیز از کاشت مو در این مناطق ، بسیار زیاد است. زیرا بانک موی فرد ایده آل است و منطقه ی کم مو یا طاس بسیار کوچک است.

کاشت مو در شقیقه

دلایل ابتلا به ریزش مو در بخش شقیقه ها

کاشت مو در شقیقه باید با توجه به دلیل ابتلا به این نوع ریزش مو انجام شود تا دیگر با مشکل ریزش مو پس از کاشت مو مواجه نبود. ریزش مو در این قسمت ، یکی از رایج ترین مدل های ریزش مو است. این نوع ریزش مو تنها در آقایان رایج نبوده و حتی بسیاری از خانم ها را درگیر خود می کند.

بسیاری از افراد در سن نوجوانی و یا جوانی با این مشکل مواجه می شوند. با گذشت زمان ریزش مو در این قسمت ها اوج گرفته و منجر به عقب نشینی موها می شود. اگر این مشکل درمان نشود تا جایی پیشرفت نموده که تنها موهای پشت سر و کناری افراد بر روی سر مانده و سایر موها ریخته می شوند.

زمان انجام عمل کاشت مو در شقیقه باید به درستی انتخاب شود. ریزش مو در بخش شقیقه ها ، یک مشکل بسیار رایج است. اگر فرد در سنین نامناسب به انجام این عمل اقدام نماید ، مجدداً با مشکل ریزش مو مواجه می شود و موهای کاشته شده خود را از دست می دهد.

برخی از کلینیک های غیرحرفه ای و بی تجربه به منظور کسب منفعت ، به پیوند مو در ناحیه ی شقیقه های سر برای همه افراد اقدام می کنند. در حالی که ممکن است فرد کاندیدای مناسبی برای کاشت مو در شرایط فعلی نباشد و پس از مدتی با ریزش موی شدید مواجه شود.

بهترین کلینیک کاشت مو مردان در تهران به بررسی شرایط فرد شامل سن ، بیماری ها ، الگوی ریزش مو و … پرداخته و سپس عمل کاشت مو را برای فرد انجام می دهد. بدین ترتیب فرد ، بهترین نتیجه را بدست می آورد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش SUT با کارشناسان ما در ارتباط باشید

کاندیدای مناسب برای کاشت مو در شقیقه

افرادی که در سنین نوجوانی به سر برده و با مشکل ریزش مو در قسمت شقیقه ها مواجه شده اند ، این مشکل به تدریج در آنها شدیدتر می شود. بنابراین اگر فرد در این سن به کاشت مو اقدام نماید ، نتیجه ی مطلوبی بدست نخواهد آورد. علت این است که با وجود مقاوم بودن فولیکول های کاشته شده ، این فولیکول ها به تدریج به تبعیت از الگوی طاسی با ریزش مو مواجه می شوند. در مدت کوتاهی پس از کاشت مو ، این موها نازک شده و کیفیت خود را از دست می دهند و شروع به ریخته شدن می کنند.

اما افرادی که در سنین میانسالی به سر برده و دوران نوجوانی و اوایل جوانی را پشت سر گذاشته اند ، می توانند کم مویی و ریزش موی خود در ناحیه ی شقیقه سر را با کاشت مو درمان کنند. این افراد بهترین کاندیدا برای پیوند مو در این قسمت از سر هستند.

کاشت مو در شقیقه

پاسخ به چندین سؤال درباره کاشت مو در شقیقه

 

اهمیت موها در بخش شقیقه های سر چیست ؟

این قسمت از بخش هایی است که بیشترین اثرگذاری را بر روی چهره و ظاهر فرد دارد. خالی بودن شقیقه ها ، تأثیر بسیار بدی بر روی سن و زیبایی شما خواهد داشت. با کاشت مو در این بخش ها می توانید چندین سال جوانتر به نظر بیایید. به دلیل باریک بودن منطقه ی پیوند ، احتمال موفقیت عمل بسیار بالا است.

پیوند مو در شقیقه های سر برای خانم ها امکان پذیر است ؟

درصدی از خانم ها به دلایل مختلفی با ریزش مو در این ناحیه مواجه می شوند. البته خانم ها در مقایسه با آقایان کمتر به این نوع ریزش مو مواجه می شوند. از دلایل ابتلای خانم ها به این نوع ریزش مو می توان به الگوی طاسی مردانه ، بالا رفتن سن ، ژنتیک و … اشاره نمود. کاشت مو در شقیقه برای خانم ها همانند آقایان انجام پذیر است و نتایج بسیار خوبی را رقم می زند.

مراحل پیوند مو در بخش شقیقه های سر چگونه است ؟

انجام معاینات و آزمایشات ، طراحی خط مو و شقیقه و محل کاشت به صورت دقیق ، بی حسی ناحیه ی بانک مو ، استخراج فولیکول های مو از بانک مو ، بی حسی ناحیه ی شقیقه های سر ، ایجاد حفره یا شیارهایی برای قرارگیری فولیکول ها ، کاشت فولیکول ها با زاویه ی صحیح ، پانسمان یا بانداژ محل پیوند مو در صورت نیاز از مهمترین مراحل پیوند موی شقیقه های سر می باشد.

مقالات پیشنهادی

ریزش مو سکه ای و درمان ان

میکرونیدلینگ مو برای تقویت مو

حرفه ای ترین تیم کاشت مو در ایران

اهمیت موها در بخش شقیقه های سر چیست ؟

این قسمت از بخش هایی است که بیشترین اثرگذاری را بر روی چهره و ظاهر فرد دارد. خالی بودن شقیقه ها ، تأثیر بسیار بدی بر روی سن و زیبایی شما خواهد داشت. با کاشت مو در این بخش ها می توانید چندین سال جوانتر به نظر بیایید. به دلیل باریک بودن منطقه ی پیوند ، احتمال موفقیت عمل بسیار بالا است.

پیوند مو در شقیقه های سر برای خانم ها امکان پذیر است ؟

درصدی از خانم ها به دلایل مختلفی با ریزش مو در این ناحیه مواجه می شوند. البته خانم ها در مقایسه با آقایان کمتر به این نوع ریزش مو مواجه می شوند. از دلایل ابتلای خانم ها به این نوع ریزش مو می توان به الگوی طاسی مردانه ، بالا رفتن سن ، ژنتیک و ... اشاره نمود. کاشت مو در شقیقه برای خانم ها همانند آقایان انجام پذیر است و نتایج بسیار خوبی را رقم می زند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجهزترین کلینیک کاشت مو - سی آی پی - CIP